2015. szeptember 29., kedd

Zsebes csirkemell zöldségekkel





Párszor már készítettem így a csirkemellet, és nagyon szeretem, mert jó szaftos lesz tőle a hús. Az biztos volt, hogy most is így fogom elkészíteni, a köret volt kérdéses. Nem akartam se tésztát, se rizst. Viszont ott leskelődött rám a konyhában egy szép sütőtök, amit a hús megsütése után akartam a sütőbe tolni. Ez végül is így is lett, csak előtte a körethez is felhasználtam. Nagyon finom lett!

Hozzávalók:


  • 2 db duci csirkemell
  • 1 tubus natúr sajtkrém
  • kb. 15 darab aszalt paradicsom
  • só, bors, bazsalikom, oregánó
  • 2 db paradicsom
Körethez:

  • 1 db cukkini
  • 1 db piros kaliforniai paprika
  • 1 kisebb sütőtök fele

A csirkemellekre zsebet vágunk: keresünk rajta egy jó duci részt, és éles késsel óvatosan belevágunk egy zsebet az oldalába. Sózzuk, borsozzuk a hús minden oldalát.
A sajtkrémet összekeverjük a fűszerekkel, és az apró darabokra vágott aszalt paradicsommal. Óvatosan megtömjük vele a csirkemelleket, nem baj, ha kicsit ki is jön a töltelék, de ne spóroljunk vele. A maradék sajtkrémet a húsok tetejére kenjük. Felkarikázunk 2 db paradicsomot, és a husik tetejére rakjuk, hogy fedjék egymást. Tepsibe rakjuk, és köré szórjuk a felkockázott zöldségeket, amiket köretnek szánunk. Meglocsoljuk olívaolajjal, sózzuk, borsozzuk, és meghintjük kevés bazsalikommal. 180 fokon kb. 50 percig sütjük. Én a végén még reszeltem a paradicsomok tetejére sajtot, és az utolsó percekben még rápirítottam.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése