2015. november 29., vasárnap

Házi tészta diós-gorgonzola mártással


Mint már a lasagne-receptnél is leírtam, eléggé rákattantam a házi tésztára. Most is csináltam egy adaggal, viszont csak a felét használtam fel, a másik fele pár napja bent pihent a hűtőben.
Mivel egy gyors ebédet akartam rittyenteni, most felhasználtam ezt a tésztát. Ez egyébként egy 20 dkg-os lisztmennyiségből készült tészta fele. 



Természetesen ha valakit nem izgat a tésztakészítés (hiba!) akkor széles metéltből, vagy bármilyen más kedvére valótésztából is elkészítheti.

Hozzávalók:

  • 15-20 dkg tészta
  • fél dl tej
  • 1 marék dió apróra vágva
  • 10 dkg gorgonzola
  • só, bors, szerecsendió
  • 1 marék reszelt trappista
A tésztát -legyen az házi, vagy bolti- sós, lobogó vízben kifőzzük.
A diót a tejben felforraljuk, beledobáljuk a kisebb darabokra vágott gorgonzolát, és ha felolvadt, akkor jöhet a trappista is. Fűszerezzük, és krémesre főzzük.

Tálaláskor még szórjuk meg dióval, frissen őrölt borssal, és némi petrezselyemmel. Hát nem egyszerű?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése