2015. április 30., csütörtök

A tökéletes reggeli vagy vacsora - Sütőben sült tojás


Valami gyorsat, de kicsit különlegesebbet akartam készíteni, mert nem akartam a vendégemnek egy egyszerű tojásrántottát tálalni. Így lett ez a csoda.

Hozzávalók:
  • 4 db tojás
  • 100 g angolszalonna
  • 4 szelet a Lidl-ben kapható rántani való sajt (persze szerintem akármelyik trappista is megállta volna a helyét)
  • minimális tej
  • 1 szál újhagyma
  • só, bors, oregánó, bazsalikom

Egy kb. 10 cm * 10 cm-es sütőforma alját kibéleltem angolszalonnával. Erre tettem a szeletelt sajtokat, megszórtam az apróra vágott újhagymával. Közben felverem a tojásokat, hozzáöntök egy nagyon kevés tejet és fűszerezem. Ezt ráöntöm a hagymára, végül a maradék angolszalonnát a tetejére teszem. 200°C fokos sütőben először fedő alatt, majd fedő nélkül sütve megpirítom.

Jó étvágyat! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése