2015. április 28., kedd

Zabpalacsinta túróval és eperrel


Az esetek nagy százalékában szeretek egészségesen étkezni. Kerülöm a lisztet és a cukrot. Persze ez csak akkor lehetséges, amikor csak magamnak főzök. Így történt ez szombaton is, amikor délelőtt életemben először elmentem a Jancsárkertbe (ez egy termelői piac) és csodaszép epret vásároltam :)

Zabpalacsinta hozzávalói (képen látható mennyiség készült belőle):
  • 100 g zabpehely
  • 1 e.k. kókusz
  • 1 tojás
  • 1,5-2 dl tej
  • ízlés szerint édesítőszer
  • 1-1,5 dl szénsavas ásványvíz
  • kb. 0,5 e.k. kókuszolaj 
Először ledaráltam a zabpelyhet és a kókuszt. Ehhez hozzáadtam a tojást a tejes és az édesítőt. Robotgéppel jól elkevertem, majd hozzáöntöttem az ásványvizet.
Palacsintasütőbe egy kevés kókuszolajat olvasztottam, majd kisütöttem a palacsintákat. (Egy palacsinta két evőkanál tésztából készült, mely kb. 10-12 cm átmérőjű lett.)

Túró hozzávalói:

  • 25 dkg túró
  • 1 kis pohár natúr joghurt
  • ízlés szerint édesítő, vanília aroma és citrom reszelt héja
Összerakás: :)
Az első palacsintára túrót kentem, az ezt követőre epret vágtam apróra, majd ezt folytattam, amíg el nem fogyott a palacsinta. Tetejére túrót és epret is tettem :)

Jó étvágyat!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése