2015. április 28., kedd

Hogy egy kicsit összefusson a nyál a szátokban :)

Szívesen sütök tortát. És általában nem bánják a célszemélyek.

Az első torta, mely sima és nagyon csokis piskótás, túró és vanília krémes torta volt, Bátyámnak és Apukámnak készült névnapjukra, mert én kaptam a feladatot, hogy süssek süteményt. :) Tesóméknál voltunk, főztek nekünk, isteni kacsamellet, amit majd nekem is el kell készíteni, mert meg voltam veszve érte, pedig alapjába véve én nem is szeretem a kacsát.

A második torta, mely egy oreo kekeszes, karamellás sajttorta a "blogtársamnak", édes drága barátnőmnek készült. Ez egy olyan kivételes alkalom volt, amikor nem együtt sütöttünk/főztünk, hanem kész ételekkel vártam őt és a barátait. :)


És végül de nem utolsó sorban ez a diós, vanília krémes torta Anyukámnak készült születésnapjára. Sajnos nem tudtam a napján vele lenni, de megkértem Apukámat, hogy vigye el neki az általam sütött tortát. Mondanom sem kell, nagyon örült neki. De milyenek az Anyák?! Bármit készítettem volna jóízűen, boldogan ette volna. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése