2015. június 16., kedd

Harcsapaprikás -különleges és gyors vacsora


Minden úgy kezdődött, hogy a mélyhűtőben várt egy ideje kb. 4 szelet harcsa. Nem túl nagy adag, úgyhogy mindig hanyagoltam, vártam hátha egyszer pont ilyen kis mennyiség kell. 
Hát nem vártam tovább. Nagyon megkívántuk a harcsapaprikást, ami egyébként nem nagy ördöngősség, úgyhogy este nekiálltam megcsinálni, hogy jó lesz másnap ebédre a munkahelyemen. Olyannyira jó lett, hogy már aznap este befaltuk.




Hozzávalók : (ez a mennyiség kb. 2 főnek elegendő, arányosan növelhetjük a hozzávalókat)
  • 20-25 dkg harcsafilé
  • 1 fej hagyma
  • 2 db paprika
  • 2-3 db paradicsom
  • 3 ek paradicsompüré
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 2 ek pirospaprika
  • chili ízlés szerint 
  • só, bors
A hagymát apróra vágjuk, és kevés olajon megpirítjuk. Megszórjuk pirospaprikával, átforgatjuk, és felöntjük kb. 2 dl vízzel. Mehet bele az apró kockára vágott paradicsom, paprika, és a paradicsompüré is. Belenyomjuk a fokhagymát, sóval, borssal, chilivel ízesítjük. Tulajdonképpen készítünk egy jó pörkölt alapot.
Amikor a paprika és a paradicsom kellően szétfőtt, és az ízét is jónak találjuk a pörköltnek -bátran ízesítsünk utána-, tegyük bele a kb. 1x1 cm-es kockára vágott halat. Ezután már ne nagyon kevergessük, inkább óvatosan forgassuk a lábasban, nehogy összetörjön a hal. Kb. 15-20 perc alatt puhára fő a hal, akkor jó ha szépen omlik a hal húsa. Én most nem csináltam hozzá túrós csuszát, annyira nem voltam aktív így estefelé, viszont a már meglévő petrezselymes újkrumplival is egészen kiváló volt. Ízlés szerint tejföllel díszítsük.

Hát nem gyönyörű?
Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése