2015. június 25., csütörtök

Oreo kekszes muffin :)



Mostmár az tény, hogy mániámmá vált az oreo keksz :) Eljöttek hozzám a szüleim, és gyorsan össze szerettem volna dobni valamit, ami Apumnak is megfelelő. :) Hozzá kell tenni, hogy nem egyszerű az ő kedvében járni :)

Hozzávalók:

  • 1 db tojás
  • 18 dkg cukor
  • 12,5 dkg liszt
  • 1 sütőpor
  • 10 dkg vaj
  • 2-3 e. k. natúr joghurt
  • 2 e. k. holland kakaópor
  • 1 cs. vaníliás cukor
  • 1 tábla étcsokoládé
  • 1-2 dl tej a tésztába és 5 dl tej a pudinghoz
  • 1 cs. vaníliás puding
  • 1 e. k. nutella
  • pudinghoz édesítés ízlés szerint
  • 18 db oreo keksz
A pudingpor, a nutella, a 5 dl tej és az oreo kekszek kivételével minden összekeverünk egy tálban. 
A pudingport pedig elkészítjük a tasakon leírtak szerint, bár én nem cukorral, hanem édesítővel édesítettem. Ha kész hozzákeverjük a nutellát.

Ezután a muffinformák aljába teszünk egy kanál tésztát, erre jöhet egy oreo keksz, erre tettem egy kanál pudingot majd a tetejére tettem még a muffintésztából, és végül "díszítésként" tettem rá még egy fél oreo kekszet. Mindezt kb. 180 °C-on 30-35 percig sütöttem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése