2015. június 6., szombat

Paradicsomos sült csirkemell salival 



A recept először úgy indult, hogy csinálok natúr csirkemellet salátával, és zellerszárhoz készítek valami paradicsomos, csípős mártogatóst. Az eredményből viszont a zellerszár kimaradt. Feltételezem sokak örömért :)

Hozzávalók:

Husihoz:
  • 0,5 kg csirkemell
  • 140 g paradicsompüré
  • 3 gerezd fokhagyma
  • fél hegyes erős paprika
  • erős pista
  • ketchup
  • cukor v. édesítő
  • só, bors, bazsalikom, oregánó, kakukkfű
Először elkészítettem a paradicsommártást. Ehhez megpároltam egy kicsit az erős paprikát, beleöntöttem a paradicsompürét, belereszeltem a fokhagymákat, majd a többi hozzávalóval ízlésemnek megfelelőeb ízesítettem.
Ezután a csirkemellet szeletekre vágtam és bepácoltam ebben a paradicsomos mártásban (az összes mártást felhasználtam). Hőálló edényben először fólia alatt, majd fólia nélkül megsütöttem. (180-200°C-on)

Salihoz:

Gyakorlatilag keverj össze bármilyen zöldséget, ami salátába mehet. Nekem ebben most paradicsom, hagyma, jégsaláta, mozzarella (tudom ez nem zöldség :)), rukkola van. A salátát sosem sózom meg, mert akkor hamar összeesik. Csak borssal, és fűszerekkel (nem fűszerkeverékkel, mert többnyire abban van só is) ízesítem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése