2016. február 17., szerda

Egyszerű sült túrótorta gyümölcsökkel


Az interneten kotorászva találtam meg ezt a receptet. Azonnal megtetszett, mert nagyon szeretem a tészta nélküli, sült túrós süteményeket, és a leírás alapján sem tűnt túl macerásnak. Az eredeti recept szerint erdei gyümikkel van megszórva, viszont láss csodás, nem volt kapható a boltban. Úgyhogy ezt a részét átvariáltam, és őszibarackkal, mangóval, és aszalt vörösáfonyával szórtam meg. Tuti lett :)


Hozzávalók:

  • 25 dkg túró
  • 45 dkg tejföl
  • 15 dkg cukor
  • 3 db tojás
  • 1 citrom reszelt héja
  • 4 ek liszt
  • gyümölcs ízlés szerint
A túrót, a tejfölt és a cukrot összekeverjük, és gépi mixerrel jól összedolgozzuk. Egy elég híg masszát fogunk kapni. Nekem maradtak benne túródarabok is. Ekkor hozzáütjük a tojásokat, a lisztet, és a reszelt citromhéjat. Ezt már csak kézzel, de alaposan elkeverjük. Egy kivajazott tepsibe öntjük (még mindig elég híg), és a tetejét megszórjuk a gyümölcsökkel. 180 fokon 40-45 percig sütjük. Én már langyosan megkóstoltam, de állítólag az a legjobb, ha egy éjszakát pihen. De ki tud annyit várni?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése